Re: SV: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

On Mon, 29 May 2000, Tom Madsen wrote:

> Jeg vil gerne komme med et forslag til et møde, det kunne for eksempel være
> et foredrag om test af software! måske et lidt kedeligt emne for rigtige
> hackere:-) men ikke destomindre et meget aktuelt emne.
>
> Et muligt emne til at afholde selve foredraget, kunne være mig selv da jeg
> tildagligt fungerer som konsulent inden for software test.
>
> Hvad er stemningen for det?

Taler vi da om gennemtestning af et enkelt program eller taler vi om
anmeldelse/demo af en applikation?

Jeg ved ikke om vi har tilstrækkeligt mange programmører i SSLUG til at
retfærdiggøre gennemtestning (men om ikke andet så er det et åbentlyst
emne til en DKUUG-aften). Anmeldelse/demo af en applikation ville jeg
synes var fint.

/Ole