Møde med Egon Troles den 16. januar 2003 iKøbenhavn.

Møde med Egon Troles den 16.januar 2003 i København.

Jeg skriver dette til alle i DK, der er interesserede i brugen af OSS/FS
især hos offentlige myndigheder.

Alle er velkomne bare vi kan skaffe plads nok. Det tror jeg. at vi kan.

Det er mit forslag at mødet bliver mellem 17.00 og 19.00. - Men vi må se
om det passer ind i planen.

Jeg har fået oplyst at Egon Troles kommer til København den 16.januar
2003 i anledning af at han skal til møde i Videnskabsministeriet.

I den forbindelse har jeg kontaktet Egon Troles for at invitere ham til
at tale for OSS/FS samfundet i DK.

Vi prøver at skaffe lokale hos DIKU hvor der er plads til mange.

Er der nogle der kan hjælpe med at reservere en forelæsningssal?
For eksempel der hvor vi holdt valgmøde før Folketingsvalget?

På grund af julen kan jeg først tage kontakt med Egon troles i morgen,
mandag den 6. januar og så er der kun 10 dage til- så reserver dagen.

Jeg vender tilbage med flere informantoner dels om Egon Troles selv og
hans arbejde og dels om emne, baggrund, tidspunkt etc.

Andre er velkomne til at hjælpe til.

Godt nytår til alle!

Venlig hilsen

Anne Østergaard