Re: [MOEDE] Spisning i Roskilde 6/1

"Rune Zimmermann" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
man, 2003-01-06 kl. 14:06 skrev Søren Kongstad:

>Jeg er nød til at være på skolen kl. 18.00 da der ofte møder nogen
>tidligt til disse foredrag, så jeg har svært ved at arrangere noget.
>Medmindre det allerede er kl. 17.30
Det er jo samme problem, der eksisterer omkring Kbh. møderne. "Dørene
åbnes kl. 18:45 til 19:05" synes at virke fint der.

>Men det skal da ikke stoppe jer andre.:-)

Det er nok mere et praktisk problem. Hvor ligger Roskildes filial af
Vagabondo's?
Den manglende oplysning er sådan set det eneste, jeg mener man kan
kritisere dig for i forbindelse med de ellers udemærkede arrangementer i
Roskilde.

>Alternativt kunne vi bestille mad til skolen udefra.
Næ, nej. Et uskyldigt lille spisested, hvor man kan bestille hvis man
kommer, ikke noget med på forhånd at skulle forpligtes.