Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Vi snakkede i slutningen af mødet om oprettelsen af et forum/klub hvor
> man kan mødes f.eks. face to face med ligesindede over forskellige
> projekter.

Det er en god ide. LISP-gruppen opstod vel egentligt som et sådan
forum og der har vist også været noget Ada-gruppe.

Jeg har ingen ide til hvilken infrastruktur der kunne hjælpe til at
skubbe den slags igang. Selv ville jeg bare råbe tilpas meget op og
eventuelt oprette en mailingliste specielt til annonceringer.

> Kan vi på SSLUGs server få plads til en side hvor vi kan beskrive ideen
> med dette initiativ og måske en mail-liste/åbent web-forum hvor folk kan
> snakke sammen?

Der har et par gange været tale om at sætte noget wiki op
(formodentlig på tyge.sslug.dk). Det tror jeg ville være noget af det
bedste til den slags.

> Skulle jeg egentlig have smidt den til sslug-forening?

Ptjaaa. Man kunne frygte at det ville drukne, men der ser rimeligt
stille ud i øjeblikket.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?