Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

On Wed, 08 Jan 2003 17:29:39 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Det er en god ide. LISP-gruppen opstod vel egentligt som et sådan
> forum og der har vist også været noget Ada-gruppe.
>
> Jeg har ingen ide til hvilken infrastruktur der kunne hjælpe til at
> skubbe den slags igang. Selv ville jeg bare råbe tilpas meget op og
> eventuelt oprette en mailingliste specielt til annonceringer.

Det var egentlig sådan noget der var min mening med sslug-lokalt, når
jeg satsede på det  lokale var det det mest fordi jeg ikke regnede med
at folk ville rende tværs over byen til jævnlige arbejdorienterede
orienterede arrangementer, men det lader ikke til at folk har problemer
med det. Det kunne være at vi skulle få den mailingliste omdøbt, f.eks
til sslug-projekt den. Den bliver heller ikke brugt alligevel.

--
Poul-Erik Andreasen