Re: [MOEDE] Hvem kan skaffe mødelokale til 16. januar 2003?

Ak ja.

Jeg har haft fat i Hannes maskine......... Nedenstående er fra Hanne og ikke fra mig.

/kristian

Kristian VIlmann wrote:
Er der nogen afklaring på dette møde ?

Jeg har stadig en reservation hængende af M4 i Symbion.
Men jeg nødt til at få afklaret om det skal bruges.

Kan jeg ikke få en tilbagemelding ?

Hanne

Anne Østergaard wrote:

Hvem kan skaffe mødelokale til 16. januar 2003?

Egon Troles kommer til Danmark.

Hej derude
Hvem har kontakterne så de kan reservere et stort mødelokale på DIKU?

Vi skal bruge det fra kl. 16.30- 20.00 den 16. januar 2003.

Ideen er at invitere alle Fri Software og Open Source Software- folk i
DK til at høre Egon Troles fra det tyske Indenrigsministerium.
Egon Troles har lang erfaring med Linux i offentlig forvaltning i
Tyskland.

I får mere udførlig besked om foredraget meget snart, når jeg får en
abstract.

Venlig hilsen Anne Østergaard

--
Feeling unknown - And you're all alone