Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Den Wed, 08 Jan 2003 18:19:17 +0100, skrev Poul-Erik Andreasen:

> Det var egentlig sådan noget der var min mening med sslug-lokalt, når
> jeg satsede på det  lokale var det det mest fordi jeg ikke regnede med
> at folk ville rende tværs over byen til jævnlige arbejdorienterede
> orienterede arrangementer, men det lader ikke til at folk har problemer
> med det. Det kunne være at vi skulle få den mailingliste omdøbt,
> f.eks til sslug-projekt den. Den bliver heller ikke brugt alligevel.

Næe.. Jeg synes at "lokalt" er fint nok, for mig er dét nemlig dette som
er omdrejningspunktet for
"studiegruppen/ lokalarbejdet / erfaringsudvekslingen" mv.

SSLUG er geografisk ret stor, og vi er måske efterhånden nok til at kunne
danne små lokale "studiegrupper", som ikke kan klare os, hvis ikke vi har
SSLUG.

Det var i hvertfald min tanke, da Rune spurgte om jeg ikke ville være med
på hans ide.

Morten Therkildsen
Roskilde
Initiativtager...