Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Den Wed, 08 Jan 2003 17:29:39 +0100, skrev Peter Makholm:

> Der har et par gange været tale om at sætte noget wiki op
> (formodentlig på tyge.sslug.dk). Det tror jeg ville være noget af det
> bedste til den slags.

Det synes jeg, ville være en rigtigt god ide. Det er de små fif/guides
mv., som ofte "drukner" her i nyhedsgruppen, som kunne være rare at have
på en HP. Wiki er perfekt til dette.

"studiegruppen" har for mig at se to grene (eller to på ben at stå på, om
du vil); Nemlig:

* For personen som gerne vil sætte et eget projekt igang (Rune har ridset
det lidt op tidligere) og som ønsker at komme over flere mødeaftener for
at få færdiggjort sit projekt.

* For personen som har fået installeret Linux, men ikke kan finde ud af at
komme videre. Du kan vel godt forestille dig, personen som sidder med sin
nye linux, som godt vil have hjælp, men pingvinen driller og gør det hele
meget besværligt. Så ville det være rart at kunne komme med maskinen og få
lidt førstehjælp.

Morten Therkildsen
Roskilde