Møder i København i februar?

Jeg ved godt at lokalesituationen ikke er helt afklaret vedrørende
NBI, men februar nærmer sig og nogen skulle måske tænke på at
planlægge nogle møder.

Da jeg snart skal påbegynde aftjening af værenpligt (som
militærnægter) vil jeg gerne undgå at involverer mig i arbejdet indtil
jeg har mere styre på min situation de næste 10. måneder.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |               Tannenbaum had convinced Linus that his