Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Den Fri, 10 Jan 2003 15:51:29 +0100, skrev Poul-Erik Andreasen:

> Hvorfor benytter i så ikke sslug-lokalt, den er der til det samme?

Naturligvis... det vil jeg da også mene at vi skal. Men
opmærksomhedsværdien er vigtigt og den får man mere på molde-lisen end på
lokalt-listen (indtil videre).

Herudover håber jeg da på, at vi kan få noget wiki på tyge-serveren, som
Peter Markholm skrev tidligere.

Morten Therkildsen