Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Hvem er kan godkende den slags?
> Skal vi have fat i vores nye bestyrelse?
> Hvem har den tekniske ekspertise til at sætte sådan en side op?
> Hvem kunne tænke sig at være med til det?

Først skal man nok overbevise administratorene at det kan gøres uden
at kompromiterer sikkerheden på maskinen. Jeg kender ikke noget til
kvaliteten af koden til wikier.

Detnæst er der vist et problem med at wikier sjældent validerer op
imod HTML-standarderne. Måske kan man overbevise folk med at vi bruger
wiki som et arbejdsredskab og indholdet ikke er ment som udadrettede
aktiviteter.

Så ville det nok være smart hvis der var et par stykker der ville
melde sig som overordnede ansvarlige for et wikiområde.

Derefter kan jeg ikke *forestille* mig at bestyrelsen kunne være imod at
det blev sat igang.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |               Tannenbaum had convinced Linus that his