Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Peter Makholm wrote:

> Du kan prøve at snuse lidt rundt på <http://susning.nu/> som er det
> svenske wiki som foredragsholderen i Lund står bag.

Lars Aronsson (stavemåde, hm..) huserer vist her på listerne, jeg så da lige
noget fra ham den anden dag ?

> Jeg opfatter Wiki-ideen som noget meget nær Tim Berners-Lees
> oprindelige www-tanke.

Ja, totalt anarki :-) Spøg til side - jeg arbejder til daglig med helt vild
striks versionsstyring på alt muligt (MD5 Digest hver 3 minut osv.) - og dér
er Wikier, hvor hvemsomhelst kan overskrive det du lige har lavet, vist
utænkeligt...
Men spændende - det kan jo være sjovt at se det/deltage i praksis.

/Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug