Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

søn, 2003-01-12 kl. 19:16 skrev E. Sjørlund:

> Tak for linket og forklaringen.
> Jeg har nu stadig lidt problemer med at se formålet i forhold til
> afholdelse af mandags-hyggemøder / studiegrupper i Roskilde.
> Måske kan Rune eller Morten forklare det lidt bedre.

1. Jeg er fløjtende ligeglad med hvilken teknik der bliver brugt, blot
den opfylder vores krav/ønsker.
Hvilken teknik der gør det, skal jeg ikke gøre mig klog på.
Mine ønsker til et sådan forum kunnevære i retning af dette:
- Et forum alle havde nem adgang til, uanset om man er hel ny mht. de
der computere, eller man har 20 års system-erfaring bag sig.
- Det skal være muligt at fortælle hvad ideen med disse projekt-grupper
er, og hvad de går ud på.
- Det skal give mulighed for kommunikation mellem deltagerne.

Jeg kan umiddelbart se et par fordele ved et webbasseret forum.
- Nem adgang for de uerfarne.
- Nem administration?
- Godt overblik.

2. Det har sådan set ikke noget med hyggemøderne i Roskilde at gøre. De
kører forhåbentlig videre som altid!

Jeg ser ingen grund til at binde projekterne til sslug-lokalt eller til
Roskilde for den sags skyld.
Hvis folk ønsker at starte projektgrupper på tværs af by- eller
landegrænser ser jeg ikke noget problem i det. Det må være folks eget
valg..:-)

Var det nok, Erling?

Mvh.
Rune