Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

søn, 2003-01-12 kl. 20:03 skrev E. Sjørlund:

> Jeg kan ikke se andet, end at det ville kunne startes med de lister, der
> eksisterer, og kommer der så noget i gang, kan man gå videre med fx.
> wiki.
> Lad os se, hvor stor interessen er, når du/I kommer med det første
> udspil.

Se det tror jeg er en forkert måde at gribe det an på..:-)
Vi ved for det første at der er mange nye der har svært ved at bruge
listerne og news, og jeg tror at der sikkert er mange der springer fra
inden de er kommet igang af samme årsag
Der har været snak om at bruge sslug-lokalt. Det tror jeg af flere
grunde er en dum idé som beskrevet tidligere. Listen er desuden DØD!
Det er ikke et godt fundament.

Ideen med wiki tiltalte mig, uden at jeg skal prale af at kende noget
særligt til det, fordi det det samtidigt kunne skabe opmærksomhed om et
nyt og spænnende projekt.

Det kan ind i mellem være sundt at tænke nyt og kreativt..:-)
Jeg er ikke bange for at kaste mig ud i det; - det håber jeg heller ikke
i andre er...

Mvh.
Rune Z.