Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

On Sun, Jan 12, 2003 at 22:24:17 +0100, Rune Zimmermann wrote:

> Ja, det var s.. lidt koldt sidst..:-)
>
> Skal vi ikke lige lade den hænge i et par dage så vi er sikre på at alle
> har set vores idé/foreslag, og så annoncerer vi et møde.
>
> Vi har jo også brug for nogen med den nødvendige tekniske viden.
> Er der måske nogen i www_admin der kan hjælpe?

Send evt. spørgsmål til www_admin

Men er det "wiki" der er behov for?
Jeg kender  flere web-forum bla. i PhP som man kan installere.
Eneste ulempe ved dem jeg hidtil har set er manglende forbindelse
til maillister/news.

PS.
(har ikke helt af sslug-moede kunne se hvad der går ud på da jeg
 ikke var til mødet.
 Der er dog en stor ulempe ved online forum/wiki, det er langsommere
 at bruge en mailliste/news-spool, hvis tanken er at det skal virke'
 som dette, specielt hvis man er "minuttakst" internetbruger.)

--
mvh Frank Damgaard  |