Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

man, 2003-01-13 kl. 03:57 skrev Frank Damgaard:

> Men er det "wiki" der er behov for?
> Jeg kender  flere web-forum bla. i PhP som man kan installere.
> Eneste ulempe ved dem jeg hidtil har set er manglende forbindelse
> til maillister/news.

Som sagt er jeg ligelad hvilken teknik der bliver brugt, så hvis et
php-forum kan gøre det er det jo helt fint..:-)

> PS.
> (har ikke helt af sslug-moede kunne se hvad der går ud på da jeg
>  ikke var til mødet.

hmm.. Læste du det første brev i denne tråd?
Det har været oppe at vende flere gange:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/moede/2002_10/msg00046.html

>  Der er dog en stor ulempe ved online forum/wiki, det er langsommere
>  at bruge en mailliste/news-spool, hvis tanken er at det skal virke'
>  som dette, specielt hvis man er "minuttakst" internetbruger.)

God pointe, som vi må tage med i overvejelserne.