Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

man, 2003-01-13 kl. 05:42 skrev E. Sjørlund:

> Rune fremlagde kort nogle ideer efter pto og Hanne's CVS-show.
> Som jeg forstod det, går det ud på at skabe rum (i Roskilde) til en fast
> mødeaften hver anden mandag.

Det er muligt vi kan få et lokale i Roskilde. Det er ikke blevet
endeligt bekræftet!!
Jeg mener stadig ikke vi skal lægge os fast på bestemte dage/lokationer.
Det må folk selv bestemme. Det var blot et eksempel.

> Der skal ikke være et fælles, fast emne, foredrag eller lignende, men
> mere et miljø, hvor man kan hygge sig med ligesindede om det der nu
> interesserer.

Lige præcist!

> Det kan være nogle stykker, der ønsker at arbejde med et eller andet
> projekt, andre der lige skal tygge lidt på, hvordan man får sin samba
> eller postfix til at køre osv.

Feks. ja

> Der vil ifølge Rune være strøm og internet, resten er ikke planlagt (som
> ved et hyggemøde), bortset naturligvis fra de aftaler, man selv indgår
> med andre.

Yes, hvis den går igennem...

> De, der ikke selv kan deltage, vil måske kunne bidrage med lidt ekstra
> opmærksomhed på listerne, der skal nok blive behov for nogle hurtige
> svar.
> Men som du har kunnet læse, var det sidst på aftenen, og det var altså
> ikke vejr til at stå ude og snakke færdigt - Roskilde og omegn var helt
> stiv af kulde den aften.

-19 sagde mit termometer....brrr....

> (Der er en udemærket Vagabondos tæt ved stationen i Roskilde, så de, der
> kommer med tog vil sikkert kunne lave en kørselsaftale)

Klart!

Mvh.
Rune Z.