Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

On Mon, 13 Jan 2003 14:41:57 +0100, Peter Makholm wrote:

> Jamen phorum vil netop bare være et webboard og som sådan ikke give
> nogle nye muligheder ud over hvad mail/news-listerne giver. Wiki er
> reelt set noget helt andet som giver *nye* muligheder for at
> samarbejde i forhold til hvad sslug har i dag.

Jeg må sige at jeg kun har gode oplevelser med brug af Wikis i forbindelse
med udvikling og projekter.
F.eks. foregår hele udviklingen af Zope3 via en Wiki side så alle kan få
lige præcis den indflydelse de ønsker - det er altså fedt!

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

Win NT error 001: Error recording error codes. All further errors not
displayed.