Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet imandags.

On Mon, 13 Jan 2003 14:33:01 +0100
Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Phorum ( http://phorum.org/ ) er et sådant webforum.
> Den kræver noget SQL (evt. mySQL) samt PHP.
> Den kan også sættes op til flere forum, så evt andre
> lokale grupper kan få deres område.
Ja og phorum har haft et par grimme sikkerheds huller, jeg stoler ikke
en skid på de udviklerer, brug phpbb.sf.net hvis i skal bruge noget :)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver