Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

On Tue, 14 Jan 2003, Peter Makholm wrote:

> Det tror jeg ikke du skal være bange for.

Enig - Hul i det.

I kan enten forbedre de eksisterende bøger (vi er
meget lydhøre over for dette på sslug@sslug)
_eller_ I kan skrive noget bedre.

I skal vælge frit - bare I laver noget godt og husk at
lave noget I tror på og som I synes er sjovt. På den
måde når I længst :)

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD-DK konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.