Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

tir, 2003-01-14 kl. 00:04 skrev Peter Makholm:

> Det tror jeg ikke du skal være bange for.

Det lyder godt.

Jeg tror Morten har fat i noget her.
Vi har tidligere snakket om en faq til SSLUG.
Jeg synes den var fremme på forsiden for en kort bemærkning, men nu kan
jeg ikke lige se den.
Det var måske en idé at kigge på det igen.

Noget med:
1. Hvad er det der Linux?
2. Hvorfor er Linux godt? :-)
3. Kan jeg bruge Linux til noget?
4. Når, men hvordan kommer jeg så igang?
5. Hvordan kommer jeg evt. i kontakt med nogen der kan give en hånd?
osv...

Mvh.
Rune z.