Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

tir, 2003-01-14 kl. 00:19 skrev Peter Toft:

> Enig - Erik Josefsson er også meget tændt på dette,
> netop derfor er jer også interesseret i sikkerheden.
> Det lyder jo godt at have.

Jeg er ikke klar over hvilken teknik de bruger på
http://sourceforge.net/, men det var lidt i den retning jeg havde tænkt.
Den har en fin træ-struktur der er til at finde rundt i...relativt set..
Tanken var at større projekter kunne få sig en hovedside som beskriver
formål og status for projektet. Mulighed for at folk kan se hvad man er
noget frem til, hvis man altså udvikler noget. Og et forum hvor man
kommunikere med projektdeltagerne.

Mvh.
Rune Z.