Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

On Tue, 14 Jan 2003, Rune Zimmermann wrote:

> Noget med:
> 1. Hvad er det der Linux?
> 2. Hvorfor er Linux godt? :-)
> 3. Kan jeg bruge Linux til noget?
> 4. Når, men hvordan kommer jeg så igang?
> 5. Hvordan kommer jeg evt. i kontakt med nogen der kan give en hånd?
> osv...

Fint!

Hiv gerne med arme og ben fra FTAV +
http://www.linux.dk/artikler/artikel-01.php
http://www.linux.dk/artikler/artikel-02.php
og lav jeres gode bud på noget bedre eller opdater.

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD-DK konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.