Re: [MOEDE] Opfølgning på mødet i mandags.

Den Tue, 14 Jan 2003 00:29:06 +0100, skrev Peter Toft:

> Fint!
>
> Hiv gerne med arme og ben fra FTAV +
> http://www.linux.dk/artikler/artikel-01.php
> http://www.linux.dk/artikler/artikel-02.php og lav jeres gode bud på
> noget bedre eller opdater.

Tillad mig at være konkret. Hvad med at mødes på mandag den 20. januar og
lad os banke noget sammen udfra din liste Rune samtidig med at vi
formulre formål, ideer mv. på skrift. Evt. skrive til WWW_admin osv.

Når vi har klaret det, så kan vi jo kigge lidt på vores medbragte
linuxbokse... F.eks. kunne jeg godt tænke mig at få lidt hjælp til
enlightenment (ikoner på skrivebordet.. bare for en start). Eller få lavet
en if-sætning til et shell-script. Eller få kigget lidt på ssh
(installere og afprøve) ... ja du ved sådan lidt hygge-ting...
Samtidig har jeg givet en ide til, hvad sådan en lille studiekreds også
kunne bruges til.

Er der andre der vil være med?
Rune kan du skaffe lokale på Roskilde Handelsskole?

Med venlig hilsen
Morten Therkilden