Re: [MOEDE] LDAP

Finn Dorph-Petersen <sslug@sslug> writes:

> Hyggemøde om LDAP
>
> Gennemgang om hvordan du får linux-klienter til at få kontroleret password
> via en LDAP server. (Ved Finn Dorph-Petersen)
> 20-30 min.
> Bouns oplæg op Postfix i samspil med LDAP.
> Med mulighed for noget mere langhåret LDAP på server siden.
> 30-40 min. (Ved Mads Freek Pedersen)
>
> Med hensyn til tidsangivelserne så er de rimlige meget et skud da jeg ikke
> prøvet at holde sådanne oplæg før :-)

Nu spurgte Hans i går aftes til et møde om LDAP, så er det vel meget
rimeligt at grave det her frem igen og spørge om I kan holde foredraget
den 11. februar i lokale M4 i Symbion?

(Var der ikke nogen der havde taget sig af lokalereservationen? Det står
ikke i kalenderen.)

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm