Förslag till Datum

Hejsan, jag skulle vilja ha förslag på datum för de tre medlemsmötena som
vi skall hålla. Jag behöver även hjälp med lokalbokning och liknande.
Personligen så vill jag inte göra för mycket innan NordU2003, men det
beror ju på att jag är Program Chair för konfernsen, jag vill heller inte
störa LinuxForum (ni kommer väl till LinuxForum 2003!). Mitt förslag är
möte den:

22/2, 8/3 och den 15/3? Vad tror ni, jag har inte kollat stadgarna än men
tror att det är två veckor det skall vara mellan stadgerevideringar?

Martin