Re: [MOEDE] møder i den næste tid.

Ask Holme <sslug@sslug> writes:

> Når jeg kikker på kalenderen, så er der ikke lige planlagt nogle møder
> udover den 16. Jeg vil personligt forslå at par ting (som jeg da også
> godt vil stå som ansvarlig for).

I går blev der ellers planlagt et møde om LDAP.

> torsdag 30 januar: kom igen aften, vi har længe talt om denne - kun
> afholdt i roskilde, folk kan tage deres installerede maskiner med og få
> hjælp til diverse problemer kræver en del arrangement fra tekniske
> eksperter.
>
> tirsdag 11 febuar: krypterede filsystemer - Hans fik mig sidste forår
> til at love et fordrag om cryptoapi og Jon har længe ville talle om ppdd
> (eller hvad det nu hed), forslår at vi tager en ½ aften hver ?

Hvis Jon kan synes jeg det er en fin idé.

> torsdag 20 febuar: ldap, hvis der kan findes talere - så ville det være
> et fedt emne.

Vi har talere og det bliver den 11. marts.

> Andre der har forslag eller vil tale må meget gerne sige til!
>
> Til: Jacob,DKUUG-typer og ligende... er der reseveret lokaler nogle
> steder ? kan vi få NBI eller rockfeller(hvis der er internet) til d.
> 30/1

Jeg mener at vi engang i december diskuterede reservation af M4
(Symbion), og jeg mener det blev ordnet, men det er ikke registreret i
kalenderen. Jeg prøver lige at skrive til Hanne.

Hvad NBI angår så flytter Jacob lige straks til Sardinien, så nu er det
af uransaglige årsager blevet mig der har fysisk adgang. Der er endnu
ikke reserveret lokale (Aud. M), det må jeg også se på. Rockefeller er
vist ikke en mulighed.

Hvorfra har du fået den idé fra, at der skal være møde den 30/1? Jeg kan
ikke den dag, så hvis du vil lave et møde på NBI skal du finde en anden
der vil komme og lukke op.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734