Re: [MOEDE] møder i den næstetid.

I sslug.moede, skrev Ask Holme:
>  torsdag 30 januar: kom igen aften, vi har længe talt om denne - kun
>  afholdt i roskilde, folk kan tage deres installerede maskiner med og få
>  hjælp til diverse problemer kræver en del arrangement fra tekniske
>  eksperter.

Eller en almindelig installfest..?

Jeg hælder lidt mere til at jeg syntes almindelige installfester er
gode, da vi har god erfaring med dem og det er normalt også til at
skaffe mennesker til at give en hånd.

Det tror jeg det er sværere på en "kom i gang aften".

Ellers virker det helt fint.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug