Re: [MOEDE] møder i den næste tid.

Citat Jesper Krogh <sslug@sslug>:

> Eller en almindelig installfest..?

Det var i mine tanke med en begge dele, men jeg valgte at det ville blive for
meget og skød installfesten til senere.

> Jeg hælder lidt mere til at jeg syntes almindelige installfester er
> gode, da vi har god erfaring med dem og det er normalt også til at
> skaffe mennesker til at give en hånd.

Vi har haft denne her diskussion mange gange, jeg synes vi skal prøve det ?

> Det tror jeg det er sværere på en "kom i gang aften".
Måske problemet er lidt at nogle af dem som måske godt kan installere en redhat
men ikke lige kan patche en kerne, falder fra :(