Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

Citat Ricco Jensen <sslug@sslug>:

> Nu har jeg jo været til en del Linux install fester og det undrer mig lidt
> at man ikke automatiserer Linux installationen og bruger tiden på noget mere
> fornuftigt når man nu har muligheden.
Fordi at installfester ikke er et "vi går det for dig" arrangement, men et vi
hjælper dig med at komme igang -- folk skal lærer noget selv, det gør de ikke
hvis vi kører med vores egen lille kickstart install eller ligende. Derudover
vil kickstart egne sig ekstermt dårligt når man har 30 vidt forskellige
maskiner.

/Ask