Arrangement på Bornholm den 27. februar 2003

Hej SSLUG'ere

Jeg ved godt, at Bornholm ikke geografisk tilhører SSLUG's område, men vil
alligevel høre, hvad folk siger til at holde et møde eller
installeringsfest eller lignende i Åkirkeby på Bornholm torsdag den 28.
februar 2003?

Jeg er nemlig på solskinsøen denne aften, da jeg skal undervise torsdag og
fredag. Og har fået lov at låne nogle lokaler om aftenen til et sådant
arrangement.

Er der nogen bornholmere tilstede, som kunne have lyst til at hjælpe?

Er der nogen som kender nogle Linux eller Open Source-bornholmere, som jeg
kunne kontakte?

De herligste hilsner