Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

"Ricco Jensen" <sslug@sslug> writes:

> Nu har jeg jo været til en del Linux install fester og det undrer mig lidt
> at man ikke automatiserer Linux installationen og bruger tiden på noget mere
> fornuftigt når man nu har muligheden.

Er det rigtigt forstået at du tilbyder et foredrag om kickstart, snarere
end opfordrer til at vi bruger det til installationsarrangementer (som
både Joachim og Ask åbenbart fortolkede det)?

Emnet er relevant nok, men jeg ved ikke hvor mange der har brug for
det. Desuden havde vi et foredrag om det den 20. december 2001, så jeg
ved ikke om det er værd at gentage.

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?