Re: [MOEDE] Arrangement på Bornholm den 27. februar 2003

Claus Sørensen wrote:
Hej SSLUG'ere

Jeg ved godt, at Bornholm ikke geografisk tilhører SSLUG's område, men vil alligevel høre, hvad folk siger til at holde et møde eller installeringsfest eller lignende i Åkirkeby på Bornholm torsdag den 28. februar 2003?

Jeg er nemlig på solskinsøen denne aften, da jeg skal undervise torsdag og fredag. Og har fået lov at låne nogle lokaler om aftenen til et sådant arrangement.

Er der nogen bornholmere tilstede, som kunne have lyst til at hjælpe?

Er der nogen som kender nogle Linux eller Open Source-bornholmere, som jeg kunne kontakte?

På et tidspunkt havde nogen kontakt med en fyr i Rønne. Jeg har en fornemmelse af at han har en finger med den der avis der er gået på opensource.
Måske var det PTO?

Problemet med Rønne er at det tager lang tid (= fri fra arbejde) og turen koster mere end jeg bare lige vil ofre på sagen.

Og så er dte jo lige inden LinuxForum.... Det bliver uden mig.

/kristian

--
Feeling unknown - And you're all alone
Flesh and bone - By the telephone