Re: [MOEDE] Arrangement på Bornholm den 27. februar 2003

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg ved godt, at Bornholm ikke geografisk tilhører SSLUG's område,
> men vil alligevel høre, hvad folk siger til at holde et møde eller
> installeringsfest eller lignende i Åkirkeby på Bornholm torsdag den
> 28.  februar 2003?

Jeg siger: Det lyder rigtig skægt og dejligt opsøgende og
aktivistisk. Jeg trækker gerne et par dage ud af kalenderen for at
assistere, hvis "nogen" ellers vil betale min billet.

> Jeg er nemlig på solskinsøen denne aften, da jeg skal undervise
> torsdag og fredag. Og har fået lov at låne nogle lokaler om aftenen
> til et sådant arrangement.

Hvad er det for lokaler? Hvor store? Netværk? etc.

> Er der nogen som kender nogle Linux eller Open Source-bornholmere,
> som jeg kunne kontakte?

Ja, jeg kender meget inddirekte en OSS-bornholmer, som ind i mellem
skriver på dk.lokalsamfund.bornholm.

-j

--
Janus Sandsgaard