Re: [MOEDE] Arrangement på Bornholm den 27. februar 2003

Kristian Vilmann wrote:

> Problemet med Rønne er at det tager lang tid (= fri fra arbejde) og
> turen koster mere end jeg bare lige vil ofre på sagen.
>
> Og så er dte jo lige inden LinuxForum.... Det bliver uden mig.

Jeg havde nu heller ikke regnet med, at der var nogen af dem på Sjælland
skulle derover - udover mig, som får penge for det i forbindelse med et
andet todages kursus, som jeg skal holde.

Det er dog sjovere, at afholde et Linux/Open Source-arrangement og møde
ligesindede end at tage på kanalrundfart på hotelværelset.

De herligste hilsner