Re: [MOEDE] Arrangement på Bornholm den 27. februar 2003

Hans Schou wrote:

> Hvis nu ambitionen er lidt lavere, hvad så med at sætte en KNOPPIX i
> en laptop og holde et foredrag om hvad man kan med den. Det kan der
> nemt gå en 6-8 timer med.

Der blev holdt et velbesøgt (ca. 50) Linux/Open Source-arrangement for
erhvervslivet og det offentlige i efteråret.

Jeg vil forsøge at få nogle aktiviteter for brugere - f.eks. starte en
satellitgruppe til SSLUG med dette aftenarrangement.

> Angående kontaktpersoner, så har DR haft gang i noget:
> http://www.google.com/search?q=linux+bornholm

Jeg har kontaktet journalisten pr. epost (han var gået for i dag).

De herligste hilsner