Re: [MOEDE] SSLUG stand på LinuxForum2003-Frivillige søges.

On Fri, 17 Jan 2003, Peter Makholm wrote:

> Formodentlig af coord-gruppen. Ansøgninger om stande skulle være sendt
> til coord-gruppen inden den 20. december og da havde SSLUG mig bekendt
> ikke ytret ønsker om at have en stand.

Det har ligget i luften at SSLUG, DKUUG og BSD-DK meget
gerne måtte få hver sin stand - men det var faktisk kun
BSD-DK som ansøgte formelt :)

IMHO skal vi fra SSLUG nappe chancen for at få en stand
- det plejer at være en rigtig hyggelig dag :)
Det kræver dog mindst 1-2 personer på standen hele
tiden.

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.