Re: [MOEDE] SSLUG stand på LinuxForum2003- Frivillige søges.

On Fri, 17 Jan 2003, Mark Gjøl wrote:

> Er teknisk kompence nødvændig, eller skal man _kun_ vide noget om sslug?

Hvis du melder dig, så skal jeg gerne hejle dig igennem hvad du skal
kunne. Det er SSLUG det handler. Du behøver ikke engang kunne
installere Linux, men du skal vide hvilke aktiviteter SSLUG har.

Et eksempel på spørgsmål og svar:
Q: Hvorfor skriver Linus gratis et program til andre?
A: Det gør han ikke, han skriver det til sig selv.

> For mig set var det en god ide om vi fik nogen i standen der kunne
> udbrede sig om linux og de forskellige distributioner...

Og "nogen" kunne være dig.

> Og evt svare på linux-relaterede spørgsmål der ikke havde noget med
> sslug at gøre. ... Altså folk der er velbevandrede i linux-verden.

Kan du lide at snakke med folk, så går det nemt. Fortæl om dig selv,
og hvis der er mere konkrete spørgsmål, så find en der ved det.
Tekniske spørgsmål henvises til mailing-listerne.

Jeg er selv med på LinuxForum med andre opgaver, så jeg kan ikke
hjælpe.

Ovenstående fortolkning er min alene. Der er ikke nødvendigvis hvad
bestyrelsen forventer.

mvh/hans
Betal for fri sofware, eller få støtte til dit projekt!
http://www.fri-software.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/