Re: [MOEDE] SSLUG stand på LinuxForum2003-Frivillige søges.

Mark Gjøl <sslug@sslug> writes:

> ... Altså ekstremt basal viden om linux' filosofi... Dette afspejler
> fint de krav SSLUG har til folk der skal holde foredrag :P

Øhhhhh, nå.

Det har jeg aldrig lagt mærke til. Men det tætteste jeg lige kan komme
på et modeksempel er PHK som jo nok alligevel har en basal viden om
linux' filosofi (såfremt det overhovedet giver mening).

Når I arrangerer standen, så overvej lige målgruppen. LinuxForum er
efter min mening ikke et linux-hvervearrangement, men en konference
for og af linux- og andre open source-folk.

--
 Peter Makholm     |              Emacs is the only modern general-purpose
 sslug@sslug |               operating system that doesn't multitask