Re: [MOEDE] SSLUG stand på LinuxForum2003- Frivillige søges.

On Sat, 18 Jan 2003, Mark Gjøl wrote:

> Dette finder jeg problematisk... Jeg har hørt fra en BSD-bruger at
> at sslug-lejren var extremt amatøragtig fordi de ikke kunne svare på
> folks spørgsmål, hvorfor folk spurgte ved BSD-skranken i stedet.

Det er rimeligt imponerende hvis BSD-folkene kan svare på _alle_
spørgsmål. Det mener jeg ikke de kan.

Jeg har stillet spørgsmål til Peter Toft, Henrik Størner, Ole Tange,
Frank Damgaard og mange andre som de ikke kunne svare på. Selv hvis de
fire stod på standen, vil der være spørgsmål de til sammen ikke kunne
klare. Dette gør dog ikke at jeg ligefrem vil kalde dem inkompetente
(specielt ikke på denne åbne liste ;-)

Jeg synes du stiller ret store krav.

> Ja, men jeg føler ikke at jeg kan repræsentere sslug, da jeg på
> mange områder er uenig. Dvs. nej.

"enig" er ikke en etiket man normalt hæfter på mig, men derfor har jeg
da repræsenteret SSLUG flere gange alligevel. "Hvad mener SSLUG om
XXX?" - her må jeg nogle gange sige at det mener SSLUG ikke noget om,
men så forklare jeg hvorfor folk er uenige.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/