Re: [MOEDE] SSLUG stand på LinuxForum2003-Frivillige søges.

Mark Gjøl <sslug@sslug> writes:

> Ja.

Den kritik må du meget gerne uddybe, for jeg kan slet ikke genkende den.

> F.eks at alle skal have muligheden for at holde foredrag uanset
> kompetence... Jeg ved godt at publikum kan råbe op, men så kan man jo

Det må du også meget gerne uddybe.

Vi holder netop aftener med korte foredrag for at få folk der ikke kan
overskue at skulle holde et stort 45-75 minutters foredrag til at sige
noget.

Hvis du har bedre ideer til hvordan vi kan få flere til at holde
foredrag, så er jeg interesseret i at høre dem.

De foredrag hvor folk selv melder sig til at holde et foredrag bliver
der mig bekendt ikke skelnet meget til deres ideologiske standpunkt
eller deres tekniske kunnen. Når jeg selv opsøger en mulig
foredragsholder er det selvfølgelig ofte en som jeg har en forventning
til at vedkommende har en vis kompetance.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg