Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

Det kan man jo vise dem under alle omstændigheder fx. ved at køre
interaktivt. Og hvorfor ikke have tingene prædefineret og så "undervise ud
fra dem"

Windows 3.11 installation fra cd-rom  17 sek.
Windows 95    installation fra cd-rom   540 sek.
Windows 98    installation fra cd-rom  970 sek.
Windows NT40 installation fra cd-rom 650 sek.
Windows 2000 installation fra cd-rom 1900 sek.

Linux Redhat 8.0 "lille installation" installation fra cd-rom   900 sek.

Vil du deltage i en duel Joachim men jeg vælger våben.

Menningen var at gøre det let for folk min vision var at bruge tiden på at
at lære ud og ikke kun taste og klikke.

De kunne fx også få en boot disk med hjem som grundinstallerede deres linux
igen med de installationer der blev valgt på Installations festen.

MVH Ricco

"Joachim Holst" <sslug@sslug> wrote in message
Hej !

Misstänker att Kickstart installationer kanske inte fungerar riktigt bra
alltid med tanke på olikheter i hårdvara mellan maskinerna. Sedan, så kan
det
också vara intressant att visa folk att Linux inte är så svårt att
installera
och faktiskkt går att göra snabbare än vilken Windows installation som
helst.

My 2cents..

/Jocke!