Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

Jeg deltager jo selv som tilskuer til en masse foredrag. Og ville selv komme
et "tilskud" til foreningen.
Og naturligvis ville jeg jo kun holde foredraget hvis folket ville høre og
mente de kunne bruge det andet
ville være spil af tid.

Jeg ville godt holde et foredrag om det hvis folk er interesseret og det er
det jeg tilbyder.  At man kunne
bruge det på en installfest var bare et for slag så folk kunne se hvad det
kunne bruges til dem.

At det blev holdt et foredrag 1 år siden er vel intet argument for at ikke
have det igen hvis interesser er der
jeg er godt klar over at interessen evt. er mindre men det kan jo også have
vægts manges interesse.

Men i kan tage imod det eller lade være så må jeg jo bare finde noget andet
som i vil synes være interessant.

MVH Ricco Jensen