Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

Henviser lidt til de andre svar jeg har givet her på [moede]. Men Kikstart
kan køres interaktivt. Og det er faktisk det samme interface som bliver
brugt når vi sider på installationsfesterne (redhat) som kickstart bruger.
Min vision var lidt at folk kunne få en "linux install diskette hmed hjem "
så hvis de ødelagde sin linux installation kunne de let komme igen  uden at
skulle vente et halvt år fordi de ikke lige kunne huske hvordan de
partionerede deres linux.

Nå jeg ville entelig kun give noget til sslug.dk ikke taget joget fra jer.

MVH Ricco Jensen

<sslug@sslug> wrote in message

> Fordi at installfester ikke er et "vi går det for dig" arrangement, men et
vi
> hjælper dig med at komme igang -- folk skal lærer noget selv, det gør de
ikke
> hvis vi kører med vores egen lille kickstart install eller ligende.
Derudover