Re: [MOEDE] Automatisk installation af Linux Redhat, kickstart installation

On Sat, 18 Jan 2003 14:46:35 +0100
"Ricco Jensen" <sslug@sslug> wrote:

> Nu har jeg været på en del install fester og jeg synes lidt at vi
> begynder med en skovl hver gang. Det var en ide som jeg kan se er
> nedstemt  så det tager jeg til efter retning.
Du må da meget gerne komme med forslag, jeg mener bare ikke at kickstart
er en god ide, ihvertfald ikke hvis vi skal blive ved med at se
installfester som et "hjælp til selvhjælp" arrangement.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver