Re: [MOEDE] Indledende møde til _endnu_ en fast SSLUG-aktivitet.

On Sat, Jan 18, 2003 at 19:37:14 +0100, Rune Zimmermann wrote:

> Jeg håber der er nogen fra www_admin, samt nogen med forstand/ erfaring
> med php-fora og wiki, der har tid at komme denne aften!
>
> Anyone??

Jeg ved ikke om der er nogen blandt www_admin der har prøvet
at installere noget wiki.
Selv har jeg heller ikke den store erfaring med php-fora,
det er mest som bruger og et par korte testinstallationer hjemme
for at se hvilke muligheder der er.

--
mvh Frank Damgaard  |