Re: [MOEDE] Indledende møde til _endnu_ en fast SSLUG-aktivitet.

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg ved ikke om der er nogen blandt www_admin der har prøvet
> at installere noget wiki.
> Selv har jeg heller ikke den store erfaring med php-fora,
> det er mest som bruger og et par korte testinstallationer hjemme
> for at se hvilke muligheder der er.

Så ved du sikkert en del mere om det end jeg gør - kom og deltag i
snakken.
Jeg har eksperimenteret med wiki, men den går død på at finde themes.
Afbryder jeg kommer der et eller andet frem.(http://wiki.arianeskema.dk,
men den er altså aldeles uopsat endnu)