Re: [MOEDE] Indledende møde til _endnu_ en fastSSLUG-aktivitet.

On Sat, 2003-01-18 at 21:16, Frank Damgaard wrote:

> Jeg ved ikke om der er nogen blandt www_admin der har prøvet
> at installere noget wiki.
> Selv har jeg heller ikke den store erfaring med php-fora,
> det er mest som bruger og et par korte testinstallationer hjemme
> for at se hvilke muligheder der er.

Det var heller ikke ment som et krav til www_admin :-)
Jeg kan godt se at ovenstående kan tolkes sådan. Det var en fejl.

Jeg ønsker blot at have nogen til stede der kender sslugs maskiner og
ved lidt om hvad der evt. kan lade sig gøre.

Mvh.
Rune