Re: [MOEDE] Hyggemøde 11. februar 2003

Anne Østergaard <sslug@sslug> writes:

> I SSLUGs kalender står der, at der er hyggemøde den 11. februar 2003.
>
> Er der nogen der ved hvad der står som næste punkt på listen over ønsker
> og gode emner og ideer til kommende hyggemøder?

Der ved alle der følger med på listen?

Ask Holme foreslog for nogle uger siden et møde om krypterede
filsystemer, med foredrag om cryptoapi (ved Ask) og ppdd (eller noget i
den retning) ved Jon Bendtsen. Den eneste reaktion på det var at jeg
sagde det lød fint hvis Jon kunne.

Nu har jeg skrevet til dem og spurgt om de kan og vil.

.Henrik

--
IQ er et tal med lige så god anvendelseværdi som BogoMIPS.
                                                  -- citat Peter Makholm