mobility etc was Re: [MOEDE] lydoptagelse - Gårsdagens hyggemøde

On Thu, 12 Sep 2002, Hans Schou wrote:

> Date: Thu, 12 Sep 2002 10:45:04 +0200 (CEST)
> From: Hans Schou <sslug@sslug>
> To: sslug@sslug
> Newsgroups: sslug.moede
> Subject: Re: [MOEDE] lydoptagelse - Gårsdagens hyggemøde

> Jeg har flere gange tænkt over om jeg gider fortsætte med at optage, men
> når nogen siger at de lytter, så vil jeg godt.

Jeg gidder godt give en hånd med at optage det skal i hvert fald ikke gå
død.
Problemet er bare at det er skide svært at få bevilget mobility timer
hvis det ikke har noget med uddannelse at gøre.
Et andet problem er hvordan er de forskellige lokaler indrettet.
Ordet bevidsthed spiller en ret stor rolle her! Når man som blind går
rundt skal man vide 1000% sikkert hvor man er.
Gør man ikke det er man mere på den end med på den.
Min Radar/Scanner eller hvad man nu skal kalde den er lige gået kold den
koster ca 9000 kr og bliver ikke lavet/solgt i DK.
Hvis vi kan få løst disse skal jeg gerne give en hånd.
Well det kan godt være jeg ser totalt bombet ud i øjnene men sådan må
det jo så være.
Hvis det er de samme steder hver gang skulle det jo være til at få
hekset uautoiseret mobilitylære
Optagelse af møder fordrag er en fed ting for man kan meget bedre høre
om folk fx mener hvad de siger eller ej

> Ole har lagt sine slides ud på nettet.
> http://ole.tange.dk/foredrag/she

> Jeg har tænkt på at løfte et skilt i vejret med "GENTAG SPØRGSMÅLET" hver
> gang der bliver stillet et, så foredragsholderen husker det. Er der bedre
> forslag?
>
> mvh/hans

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext og brailelite
http://blind.linux.dk/